TA Triumph-Adler

úvodní strana mapa stránek EN DE

Vytisknout

Servis



TA Triumph-Adler Česká republika s r.o. poskytuje zákazníkům servis kancelářských zařízení UTAX, TA Triumph-Adler a Sharp, součástí nabídky je servis ostatních značek jako jsou zařízení Kyocera, OKI, RISO, IDEAL a další. Společnost disponuje zkušeným týmem servisních techniků, kteří jsou školeni přímo výrobcem a nabyté znalosti aplikují při své každodenní činnosti. Díky tomu můžeme poskytnout zákazníkům servisní služby na profesionální úrovni.

Záruční i pozáruční servisní zásahy zajišťujeme v co nejkratší době nejdéle však do 48 hodin od nahlášení požadavku. Tuto dobu neustále monitorujeme a snažíme se co nejrychleji řešit veškeré požadavky našich klientů a docílit tak maximální spokojenosti s poskytovanými službami.
Naším dlouhodobým průměrem je tak zahájení servisního zásahu do 8,5 hodiny. Dobu servisního zásahu lze zkrátit dle požadavku zákazníka na základě smluvního vztahu.

Od instalace zařízení zajišťujeme komplexní servisní péči včetně pravidelných údržeb. Kvalitní a rychlý servis garantujeme po celou dobu životnosti zařízení a to nejen v místě instalace zařízení, ale i v našem servisním středisku.

Standardní záruka
Standardní záruku dva roky poskytujeme na zboží dodané a instalované pracovníky naší společnosti. Ostatní zde neuvedené podmínky záruky se řídí reklamačním řádem, který je součástí každé dodávky.

Rozšířená záruka
Rozšířená záruka Vám umožní prodloužit standardní záruku a současně využít některou ze škály výhodných služeb. Nabízené služby mohou být zakoupeny jednorázově při pořízení zařízení (případně v průběhu jeho provozu) nebo je můžete hradit v pravidelných, zpravidla měsíčních intervalech.

Pro bližší informace a cenovou kalkulaci kontaktujte obchodní oddělení.


Přihlášení

Pronajaté stroje